Brandambassadør

Vi er stolte over alle vores brandambassadører. De ligger hver dag et stort arbejde i at fortælle om den gode søvn og vigtigheden i at have den rigtige dyne og pude.

Vi har forskellige typer af samarbejder med vores brandambassadører. Nogle af dem har vi arbejdet sammen med i flere år.

Som brandambassadør for Ringsted Dun skal man gå op i bolig, interiør, design og kvalitet. Vi udvælger omhyggeligt vores ambassadører, så de matcher vores brand. Vi bruger bl.a. systemet Hypeauditor til at teste vores kommende brandambassadører og deres profiler.

Bliv brandambassadør

Har du lyst til at blive brandambassadør for Ringsted Dun?
Så kontakt Anders på anm@dykon.dk, og fortæl mere om din profil, evt. referencer fra tidligere samarbejder og indblik (statistik).
Vi udvælger vores brandambassadører 2 gange om året.

Inspiration

Som brandambassadør stiller vi os gerne til rådighed med inspiration til emner og indhold, du kan skrive/fortælle om.
Vi har lavet denne liste med emner – blot til inspiration.

  • Unboxing af dine nye dyner og puder
  • Fortæl om hvornår du sidst har skiftet dyner/puder – har du overhovedet skænket det en tanke…?
  • Hvornår har du sidst skiftet din dyne og pude? Vi anbefaler at skifte dyne hvert 10. år og pude hvert 2. år. Puden bliver udsat for hård belastning hver nat fra dit hoved. Derudover afgiver omkring 1/2 liter væske hver nat, der bl.a. ender i puden. Mere info her
  • Vi bruger en 1/3 del af livet i soveværelset. Derfor skal vi også sove godt når vi er der. Mere info her
  • I gennemsnit køber vi kun nye dyner og puder 2,9 gange i livet. De første 25 år i vores liv er det vores forældre, der enten køber til os eller vi arver forældrenes aflagte dyner og puder.
  • 60% af den danske befolkning har kun én dyne. Man kan ikke sove godt med den samme dyne hele året. Du går jo heller ikke med vinterjakke om sommeren… Mere info her

Generelle krav

Krav til billeder

De billeder der bruges skal vise produkterne og brandingen bag.

F.eks. Et billede af en dyne med sengetøj på uden at vise selve dynen/brandingen kan ikke godkendes.

Det påhviler Influenten at beholde de benyttede billeder i sit postfeed 1 år fra publiceringsdato.

DYKON kan gøre brug af Influentens billeder i sin markedsføring indtil 1 år efter aftalens udløb med akkreditering af Influentens Instagram profil.

Krav til tekst

DYKON kan ikke have indflydelse på Influentens redaktionelle materiale.

Hvis der er faglige uoverensstemmelser, er det Influentens pligt at rette det på DYKONs foranledning.

Krav til mention

Ved hvert opslag mv., skal @ringsteddun samt #ringsteddun altid bruges.
Billeder skal tagges med @ringsteddun.

Funktionen ”Betalt partnerskab” hvori ”Ringsted Dun” nævnes skal så vidt muligt benyttes. Derudover er det Influentens eget ansvar at leve op til reglerne i markedsføringsloven ved bl.a. at nævne at der er tale om ”reklame”.

Krav om eksklusivitet

I aftaleperioden må Influenten ikke samarbejde med andre firmaer, brands, enkeltpersoner etc., der opererer indenfor produktion og salg af dyner og puder eller områder, der er nært beslægtet hermed.

Krav om statistik

Efter endt periode skal Influenten sende DYKON statistik (Indblik) på hver enkelt post/story.

Uddrag af vores brandambassadører